سی و چهارمین بــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــار

سی و چهارمین بــــــــــــــــــــــــهـــــــــــــــار
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهار۳۴ و آدرس bahar34.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





        غروب شلمچه انسان را به دنياي ديگر مي برد

 

 
 
 
 
اينجا شلمچه است ، سرزمين ملائک ، سرزميني که بايد در آن آهسته قدم برداري زيرا قدمگاه انسان هاي آسماني ست ، شايد معجزه اين خاک است که تو آرام ، کند و ناخود آگاه به زمين خيره مي شوي گاهي نيز پاي خود را برهنه ميکني و به دنبال ردپايي به عرش رفته مي گردي.

غروب شلمچه انسان را به دنياي ديگر مي برد ، زمينش خاکي و محزون است و آسمان بغض آلود و پر ستاره ... شلمچه داغ لاله هايي را بر دل دارد که کوکب هاي آسمان نيز به آنها حسرت مي ورزند در اينجا چشم ها از خود اختياري ندارند و آه ، دل را با سوز و اشک تسکين مي دهد. نمي دانم چرا همه ، صورت ها را باجفيه و چادر پوشانده اند و مي گريند از که شرم دارند ؟ از اين زمين ! آسمان! شايد از چشم هاي ديگران ، زمين شلمچه اگر باتلاقي است ولي بهترين محل براي فروبردن تمام آن چيزي است که مانع ملاقات تو با خدا مي شود، شلمچه ميعادگاه عاشقان است غروبش انسان را به دنياي ديگر فرو مي برد.

خود را به موج جمعيت مي سپارم رهسپار دريادلاني مي شوم که اگر چه ساکتند اما تلنگر يک سوال مي تواند قتح باقي براي گفتن حرف هاي دل پاک باشد.


 


نظرات شما عزیزان:

رضوان
ساعت16:37---9 بهمن 1391
سلام دوستان وبلاگ خوبی دارین

امیدوارم بهترم بشه

با آرزوی موفقیت روزافزون
پاسخ:میسی رضوان جون


علی
ساعت20:36---8 بهمن 1391
واقعا که عجب غروبی
خیلی حسه غریبه....


abbasi
ساعت17:46---8 بهمن 1391
با سلام.ببخشید دوباره مزاحم شدم به نظر من وبتون مشکلی نداره چون بوی کربلای ایران رو میده.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 / 11 / 1391برچسب:, ] [ 16:34 ] [ کیمیا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام به همه اونایی که تشریف میارن به این وبلاگ من و آرزو و مریم این وبلاگ رو زدیم چون کلی سوال داشتیم و جوابش رو هم میدونیم یعنی شما هم میدونین ولی درکش نکردیم اینجا از شما جواب سوالامون میخواییم یعنی سوال همه جوانان ونوجوانان ایرانی..... بــــــــــــــــــــــــــــــــآاین کـــــــــــــــــــه مـِـــــــــــــدونم زیــــــــــــــاد حــــرف زدم ولـــــــــی قابــــــــــل ذکـــــــــــره کــــــــــــــه: ما در این وبلاگ راجب تمام چیزهای مرتبط به وطنمون میحرفیــــــــــــــــــــــــــم.... خب از خودتون پذیرایی کنید چیزه قابل داری نیست چندتا مطلب و پست دیگه وبا چندتا نظر خوشگل از ما تشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــکر کنـــــــــــــــــِید ممـــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 25727
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

his script got from www.Avazak.ir-Design By: Avazak.ir --> دریافت کد خداحافظی

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

کد تغییر شکل موس